20:03

Laisvos darbo vietos

VILNIAUS ALGIRDO MUZIKOS MOKYKLA
SKELBIA ATRANKĄ ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBEI UŽIMTI

Planuojama darbo pradžia – 2025 m. lapkričio 3 d.
Pareigybės lygis A2.
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos
biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu. Numatomas darbo užmokestis 1600 Eur (neatskaičius mokesčių).

Kvalifikaciniai reikalavimai.
Administratorius turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
2. Išmanyti švietimo įstaigų veiklą reglamentuojančius dokumentus;
3. Mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 ,,Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“;
4. Turėti galiojantį teisėto darbo su vaikais kodą;
5. Išmanyti raštvedybos, dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo taisykles;
6. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, gebėti dirbti su programiniu „Microsoft Office“ paketu, Mokykloje naudojamomis informacinėmis sistemomis, įskaitant duomenų bazes, registrus, veiklos procesų programas ir dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS);
7. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
8. Turėti ne žemesnį nei B1 užsienio kalbos mokėjimą;
9. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, bendrauti, bendradarbiauti, dirbti komandoje.

Administratorius turi žinoti ir išmanyti:
1. Mokyklos veiklos planavimo, įgyvendinimo ir darbo organizavimo principus.
2. Mokyklos veiklą reglamentuojančius teisės aktus.
3. Personalo bylų tvarkymo ir darbo organizavimo tvarką.
4. Mokykloje naudojamų informacinių sistemų, be kita ko, duomenų bazių, registrų ir DVS naudojimo, tvarkymo ir administravimo reikalavimus.

Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą dalyvauti atrankoje.
2. Asmens tapatybės patvirtinantį dokumento kopiją.
3. Išsilavinimą patvirtinantį dokumento kopiją.
4. Gyvenimo aprašymą.
5. Teisės darbo su vaikais (QR) kodą.
6. Pretendentas gali pateikti buvusių darbdavių rekomendacijas (neprivaloma).

Dokumentai priimami iki spalio 18 d. elektroniniu paštu rastine@algirdo.vilnius.lm.lt
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinus, grąžinami pretendentui.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
Pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus, apie atrankos datą, vietą ir laiką bus informuoti asmeniškai ir pakviesti pokalbiui.